quinta-feira, 16 de fevereiro de 2012

Pasta para livros / Book keeper



Há pouco tempo estive a ensinar uma amiga minha a fazer estas pastinhas e tive que fazer uma para mim também, a minha estava pequena e queria uma coisa mais alegre.
Gostam das minhas novas cabrinhas da Playmobil?




Not a long time ago I was teaching a friend how to make some book pastes like this ones and I had to make one for myself too, mine was kinda small and I wanted a really happy one too.
Do you like my new little goats from Playmobil?




Bichinhos na Cabeça

5 comentários:

  1. Olá Sara.
    Ficou super gira e muito original!
    Bjs e bom fim de semana.
    M. Céu

    ResponderEliminar
  2. That's so lovely! by the way, what does the name of your blog mean in English?:)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you so much! The name of my blog in english is "little bugs in my head" but not in the sense of "insects", more like little creatures. It's an expression when you say something silly people say "Oh you must have little bugs in your head" :D

      Eliminar
    2. ohh great! lovely name:) we don't have such a saying in Polish, that's a shame:)

      Eliminar
  3. Oi Sara.
    Belíssimos trabalhos.
    Notei que não tem mais divulgado suas postagens no Teia.Saiba que é bem vinda sempre,basta fazer um pedido em qualquer post e deixar o link do post a ser divulgado.
    Espero você por lá mais vezes.
    Até mais

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: