segunda-feira, 12 de março de 2012

De visita à feira / Going to the fair



No outro dia fui com a minha irmã à feira da ladra e no meio de tanta coisa que me apeteceu trazer para casa, consegui controlar-me e comprei estes botãozinhos que apesar de bem simples falaram comigo.


Depois, entramos na loja Amores de Tóquio e trouxe esta pregadeira linda, e a rapariga foi amorosa e ensinou-me a fazer. Os resultados ainda estão para vir! Infelizmente perdi o cartãozinho com o nome da artista que fez a pregadeira, se algum dia achar coloco aqui!


Esta é uma excelente loja

 ----

The other day me and my sister went to feira da ladra ( a frippery fair) and in the middle of so many things I wanted to bring home, I was able to manage myself and I only bought this little buttons that despite quite simple are really speaking to me.


After, we went to the Amores de Tóquio shop and I also brought this awesome embroidery, and the girl who works there was so sweet and taught me to do it. The results are to come! Unfortunately I lost the little card with the artist name, if I find it I’ll put it here!


This is a great shop




Bichinhos na Cabeça

1 comentário:

  1. great buttons! actually after the first glimpse, I though it's a special composition and I loved it :D and now I see you're going to make something even cooler out of them. I wish I was half as talented as you are :)

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: