domingo, 15 de abril de 2012

Bolsa para a Piscina / Pool Bag


Olá! Tudo bem?

A mãe do meu namorado pediu-me para lhe fazer esta bolsa para usar junto à piscina, com as suas coisinhas, durante as férias. O mais engraçado é que a bolsinha vai viajar mais do que eu!
E vocês?
Têm planos para as férias?





Hello! How are you? 

My boyfriend’s mother asked me to make her this bag so she can wear it near the pool with her belogings during the holidays. So I guess this little fellow will be travelling a lot more than I will!
And how about you?
Any plans for the holidays?






Bichinhos na Cabeça

6 comentários:

  1. I love the bag! I especially like the cats ;)

    ResponderEliminar
  2. I love that the stuff you make is both really cute and practical. The ribbon with the kitties is a very lovely detail!

    My holidays are gonna be crazy - it seems I'll get a break from the lab, but I have a two-week marine zoology excursion to Croatia and I'm trying to apply for a summer research school in France too... Not to mention I'd love to get a part-time job and start working on my graduation thesis... What about you?

    ResponderEliminar
  3. Sara, I just nominated you for a sunshine award :D

    ResponderEliminar
  4. Gosto imenso da mala!
    Infelizmente não tenho nada combinado para as férias, gostava de ir viajar já que não estou a estudar por agora mas o dinheiro é sempre um problema. Pode ser que depois de tirar a licenciatura possa ir viajar ou até trabalhar no estrangeiro, adorava fazer isso!

    ResponderEliminar
  5. Olá querida!
    Como sempre tudo aqui está divino!!
    Os bichinhos são charmosos demais!!

    bjs

    ResponderEliminar
  6. Que linda, Sara!
    Tuas fotos são sempre inspiradoras. Amo todas!
    Minhas férias estão longe. Mas, neste ano, vou viajar bastante entre a cidade atual e a cidade da casa nova (1.100 km separam as duas cidades!).
    Beijocas,
    Vanessa

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: