quinta-feira, 5 de abril de 2012

Mantendo tudo arrumado/ Keeping it tidy


Olá! Como estão?
Como vão os preparativos da Páscoa? Espero que esteja a correr tudo bem!
A semana passada fiz esta bolsa para colocar o disco externo, deu-me algum trabalho pois queria algo diferente, cheio de detalhes.









How are you?
And how are the Easter preparations going? I hope it’s all good!
Last week I made this to put my external disc, it gave quite the work because I was really going to something different, full of details. 








Bichinhos na Cabeça

5 comentários:

  1. Adoro o padrão e o botão do homem-gengibre, que querido!

    Por acaso este ano não tem havido muita paciência para feriados por isso acho que não vai haver nada de muito importante na Páscoa. Até é bom, porque eu aborreço-me um bocado com jantares de família :P

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Olá Marta!

      Pois eu também não costumo fazer grande coisas, mas até gosto do almocinho de Páscoa, é bom haverem assim datas que nos juntam a todos! *(:

      beijinho!

      Eliminar
  2. Hello! I love the detail :) Maybe I'll try to do something handmade during the Easter break :)

    Answering you - yes I buy the stamps online - here: http://filatelistyka.poczta-polska.pl/sklep_en/index.php5 (english version).
    And I wasn't sure if using movie posters is legal, but then I read it's "to provide critical commentary on the film, event, etc. in question or of the poster itself, not solely for illustration, qualified as fair use" so thanks for the suggestion, I'll do it:)
    By the way, I'd love to put your blog button on my blog, so please send me one if you have it:)

    ResponderEliminar
  3. Wow, it's so pretty and neat. Actually, where do you get inspiration for your style? Because your creations remind me a lot of Japanese crafting magazines like Cottontime.

    ResponderEliminar
  4. Linda, Sara! Adorei todos os detalhes. O botão ficou uma fofura... Valeu a pena o trabalho!
    Bjs,
    Vanessa

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: