sábado, 30 de junho de 2012

Guy Delisle - Jerusalem: Chronicles from the holy city



No outro dia, o meu adorável namorado surpreendeu-me com o novo livro do autor Guy Delisle, uma graphic novel passada em Jerusalém. Este autor fala sobre as suas viagens, e as temporadas que passa a viver em determinados países, demonstrando situações onde conseguimos perceber as reacções e os diferentes hábitos de vida pelo mundo fora. Este é um dos meus autores favoritos e por enquanto estou a adorar lê-lo. Parece-me que já tenho a colecção toda!

Se querem saber mais sobre este autor, visitem o seu site: LINK





I was so happy the other day when my sweet boyfriend surprised me with the new Guy Delisle book! Do you know this graphic novels writer? He talks about the trips he makes during his life and the way he watches the life habits of people there. It is amazing. One of my favorites things to read and I am enjoying the book a lot. I guess I have all the collection now!


If you want to know more about this funny, amazing author you can go here: LINK 









Bichinhos na Cabeça

2 comentários:

  1. I didn't know this author before, so interesting!

    ResponderEliminar
  2. Hi Sara,
    just popping in to say Hello!
    I so loved the head band earlier post...
    wishing you a week full of fun!
    Maria x

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: