sexta-feira, 1 de junho de 2012

Uma história de óculos de sol / A sunglasses history

Há algum tempo a bolsa que vinha com os meus óculos de sol estragou-se (canetas que rebentam na mala são um pesadelo recorrente). Esta foi a nova bolsa que fiz, mais uma amiguinha.

Amanhã vou colocar aqui um tutorial, para vos ensinar a fazer estas bolsinhas, espero que gostem.




A while ago my sunglasses bag got ruined (pens breaking in the bag, it is something that keeps happening to me). This is the new bag that I made, along, with a little friend.

Tomorrow I will place here a tutorial to help you make something like this. I hope you'll enjoy!




Bichinhos na Cabeça

6 comentários:

  1. these bags are so cute! maybe it would be a good idea to add a cardboard box inside not to break the glasses:) soooo cute :)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. You are right Kasia, but I truly had to figure out a way to do it O.O
      I only use them to not ruin the lens you know? Usually I am very carfull with my sunglasses *cof cof* have a nice weekend!

      Eliminar
  2. Já me fazias uma visto que sabes que perdi a minha :P

    ResponderEliminar
  3. Aw, the strawberry one is just so cute!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hehehehe it is actually mushrooms but you are right, it is my favourite one too XD have a nice weekend!

      Eliminar

Please tell me what you think! *(: