sábado, 28 de julho de 2012

De férias/ On vacations


Olá a todos!

Depois de uma semana difícil (obrigado a todos pelas palavras de apoio, ajudaram-me imenso a ter calma e a ver que as coisas devem ser ponderadas) tudo acabou!

Passei no exame!!! Finalmente tenho a minha licenciatura em engenharia de materiais! E para o ano acabo o mestrado!

Estou feliz. Tudo acabou.

E agora as merecidas férias! Hoje subi para Sapardos, em Vila Nova de Cerveira. Finalmente. (: Vou tentar ir fazendo os meus updates no blog, enquanto conseguir aceder à internet.

E vocês? Espero que estejam a ter uns dias maravilhosos!


Hello to you all!

After a really hard week (thank you so much for the words of support, they really helped me a lot, making me see that things need to be taken calmly) everything is finished!

I passed my exam!!! Now I finally have a degree in materials engineering! And next year I will finish my masters!

I am so happy. Everything ended.

And now the so deserved vacations! Today I travelled to Sapardos, in Vila Nova de Cerveira. Finally. (: I will try to make some updates in the blog, while I’m able to get internet!

And how about you? I hope you are having fantastic days!



Ah e a propósito, esta é a vista da minha janelinha cá em Sapardos!

Oh and by the way, this is the view from my bedroom window here in Sapardos!


Bichinhos na Cabeça

4 comentários:

  1. Olá, Sara. Good job on your exams! That's marvellous! Please take us with you on your travels, and be safe.

    xoxo

    ResponderEliminar
  2. Congratulations eng. Saraaa! :)) I knew it! Have a good rest, enjoy your summer and vitamine up! You need to recover from the heavy studying now:))

    ResponderEliminar
  3. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with blogger and bloglovin? I really like yours!

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    have a nice day!
    gV

    ResponderEliminar
  4. Congratulations! I knew you'd make it! Enjoy the well-deserved holidays.

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: