segunda-feira, 20 de agosto de 2012

Para o pai / For my dad



Eu sei que o bordado deixa muito a desejar, mas já era para lá de tarde quando comecei a fazer e mais tarde era quando o acabei. A semana passada o meu pai fez 50 anos, e esta foi uma das prendas que lhe dei (: É suposto ser o meu pai, a minha mãe, a minha irmã e eu.

I know the embroidery is beyond bad, but it was really late in the evening when I started it and even more late when I finished it. Last week it was my dad’s 50th birthday, and this was one of the presents I gave to him (: It is supposed to be my mom, my dad, my sister and I.



Bichinhos na Cabeça

5 comentários:

  1. Hi Sara, hope you're ok? Oh so cute! I love it, bet your dad did too. Have a great day! Love RMxx

    ResponderEliminar
  2. It's perfect! I'm sure your Dad loved it :)

    ResponderEliminar
  3. Ficou muito lindo!!
    Com certeza ele se emocionou.
    Parabéns.
    bjs

    ResponderEliminar
  4. Oh, that's such a cute idea! Unfortunately, the only hand-made thing my dad likes is struedel (sweet dish). XD

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: