sexta-feira, 12 de outubro de 2012

It’s tea time with Finn!



Para mim o chá é um momento quase sagrado, um bocadinho que tiro para mim. Sempre me irritou as etiquetas das saquetas de chá que vêm com publicidade, por isso, e recorrendo a uma das minhas personagens favoritas decidi criar esta maneira adorável de beber chá com estilo e com muita mariquice à mistura!

Para quem não sabe, o Finn é uma das personagens principais dos desenhos animados  “ Adventure Time”, recomendo a todos verem (:



For me, tea time is almost like a very sacred moment, I little time of the day I take for myself. It has always annoyed me those little tags that came along with the tea bags, so, using one of my favorite characters I decided to create this adorable way of drinking tea, very stylish and cute.

For those who don’t know, Finn is one of the main characters of the “Adventure Time” cartoons, I recommend you all to see it! (:



Alcagoita.

5 comentários:

  1. OMG, so cool! That's an awesome idea, I always struggle with the damned paper thingies too! But I usually make my tea on the run - I don't really drink anything else than green or white tea these days, it sounds really nice to make it a little ritual though.

    ResponderEliminar
  2. O, how adorable! So clever -- don't you hate it when those tags go diving in with the bags lol

    ResponderEliminar
  3. Aw he's so cute!! You are so clever. I would use him as an ornament because I don't drink tea :D

    ResponderEliminar
  4. Oi Sara, que linda idéia! Deixa o momento do chá mais divertido...e fofo. :)
    beijinhos e boa semana!

    carolinacroche.blogspot.com.br

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: