domingo, 30 de dezembro de 2012

A gola tricotada/ The knitted cowl




O que eu realmente sei, é que tenho uma mãe super talentosa da qual me orgulho muito. Depois de ter passado literalmente um mês inteiro a pedinchar por uma gola em tricot, o pai natal trouxe-me finalmente uma gola feita pela minha mãe, melhor do que aquilo que eu podia ter imaginado. É enorme, quentinha e fofinha, exactamente como queria!

What I really know, is that my mom is a super talented lady that I am very proud of. After a long month literally begging for a knitted cowl, Santa finally brought me one made from my mom and it is even better than I could imagine it! It is huge, very warm and fuzzy, exactly like I wanted!

Alcagoita

2 comentários:

  1. Oh, that's awesome! Despite begging my mum for a sweater, I got a store-bought one :P

    ResponderEliminar
  2. What a very clever mummy you have Sara! Love your treat!! xx

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: