sábado, 19 de janeiro de 2013

Sobre raposas/ About Foxes




Que adoro raposas, não é novidade nenhuma.

Agora que ando mergulhada em projectos e exames o tempo que sobra é pouco, mas ainda dá para ir fazendo alguma coisa com as HAMA. A raposa foi para me fazer feliz, a cabeça da raposa vou usar como pregadeira nas golas (Já tenho uma nova, que só falta coser!)

The fact that I love foxes is no news at all.

Now that I am having a hard time with projects and exams the time I have left is nowhere near enough but I can still manage to create some things out of HAMA beads. The fox is just to make me happy and the fox’s head I am going to use has a broche in my cowls (I have a new one, it just needs to be sewed up!)

Alcagoita

6 comentários:

  1. Que gracinha, Sara!!! Muito fofa.
    Adorei a foto em que vc mostra o ponto das golas. Ficou ótimo o desenho e a amostra junto. Estou fazendo um casaquinho para mim com ponto parecido. Te mando a foto depois. ;-)
    Bjs,

    ResponderEliminar
  2. Aww, so cute! Hope they will bring you luck with the exams! I have a lucky dress as well, I sewed it for my A-levels and whenever I have exams in summer, I wear it. XD

    ResponderEliminar
  3. I love that your blog is in both Portuguese and English! It's such good practice for me to read them both. Lovely blog!

    Beijos,
    Mariamma

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: