segunda-feira, 4 de fevereiro de 2013

Chá! Tea! – mug warmer





Com dois meses de atraso, fica aqui o mug warmer que fiz no Natal para a minha mãe. 

Ultimamente tenho utilizado esta lã para fazer os mug warmers, porque para além de ser bem fofinha, é grossa o suficiente para os fazer relativamente rápido.

Two months ago I made this mug warmer for my mom, at Christmas.

Lately I have been using this wool to make the mug warmers, because other than being very soft and cozy it’s thick enough for me to doing them very quickly.

Alcagoita

4 comentários:

  1. bonito mug ! mesmo atrasado tenho certeza que sua mae adorou!
    feliz semana

    ResponderEliminar
  2. Assim, tomar chá fica muito mais gostoso!!!

    bjs

    ResponderEliminar
  3. Oh! It is so cute! Do you know, the word "cha" sounds like the Chinese word for tea :) PS. What I wrote about the tomato actually happened to me in school! My Mom asked, didn't your teacher first explain what exactly a fruit is?? In the end, my Mom had to be the one to explain :s

    ResponderEliminar
  4. Que lindinho, Sara! Ficou muito fofo.
    Essa mãe tem sorte de ter uma filha tão talentosa e carinhosa. ;-)
    Bjs,

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: