terça-feira, 19 de março de 2013

Dia do Pai/ Father’s day







Translation: Quiet, I am drinking my coffee!


Translation: Coffee is a dad’s thing!


Translation: It’s not coffee, it’s “bica” (a Portuguese word that also means espresso coffee)

O meu pai, é sem dúvida excelente e eu adoro-o. Quando penso em tudo o que se passou ao longo da nossa vida, não posso deixar de me sentir orgulhosa e feliz por o ter tido como pai (e à minha mãe como mãe!), e por ter tido o privilégio de ser filha dele. Nem sempre é fácil – não vou dizer que não discutimos nem que é tudo perfeito – porque, por vezes não é. Mas, no final, ele é exactamente o que eu quereria num pai!

Este ano, o pai ganhou três chávenas para o café, que é uma coisa que ele adora. E estas foram feitas por mim.

No final, recebi um abracinho forte e um beijinho. Cheira-me que gostou (:

My father is, without a doubt, an excellent man and I love him! When I look back to everything that ever happened to us, I can’t stop felling proud and happy for having him as my father (and my mom as my mother!) , and for having the privilege of being his daughter. It’s not always easy – Yes we sometimes fight and not all is perfect – because sometimes, it isn’t. But, in the end, he is exactly what I want a father to be!

This year, my dad got three coffee cups, which is something he loves. And these ones where made by me.

In the end, I got the cutest hug and a kiss. I think he liked it (:

Alcagoita

4 comentários:

  1. Com certeza ele ficou orgulhoso do presente!!!

    Parabéns, boa ideia!!

    bjs

    ResponderEliminar
  2. That's so sweet! My dad doesn't care much for handmade things, so I usually buy him some French food :/

    ResponderEliminar
  3. Que presente criativo, Sara!
    Imagino que ele deve ter adorado. :-)
    Bjs,

    ResponderEliminar
  4. What a beautiful handmade mug! Your father will really appreciate it! It's so sweet and caring of you to make that for your daddy :)

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: