sexta-feira, 15 de março de 2013

Porta-Moedas/Coin purse






No outro dia estava a organizar a minha caixa de costura e voltei a encontrar estes fechos que a minha mãe me tinha comprado há bastante tempo. Já que o meu porta-moedas estava a dar os seus últimos suspiros, acabei por fazer um novo, em crochet.

No final, foi este projecto que me fez sair do meu bloqueio criativo e me fez voltar aos meus projectos!

The other day I was organizing my sewing box and I found once again this type of granny zippers (is zipper the right word?) that my mom bought me a while back. Since my coin purse was already dying I ended up making a new one, in crochet.

And in the end this was what made me come out of my creative block and started working again!

Alcagoita

7 comentários:

  1. Que lindo, Sara! Amei!!!!
    Beijos e ótimo fim de semana,

    ResponderEliminar
  2. E um projeto super fofo!!
    Eu não conhecia esse fecho com os buraquinhos para costurar, achei muito legal!!
    Beijão

    ResponderEliminar
  3. Aw, how cute! I don't have a coin purse, I keep the coins in my regular wallet, but this one makes me want to get one - it's so pretty!

    ResponderEliminar
  4. Hey Sara!

    How I have missed you and your creative posts! It's been sad to be so busy and away from blogging so much! How are you doing? I love this coin purse. I don't have one either, I keep pound coins in my regular wallet and at the moment I'm trying to save all other coins and not spend them to see how much I can save, but now I'm keeping them EVERYWHERE! I hate having lots of coins in my purse!

    Have a wonderful weekend my dear :)

    ResponderEliminar
  5. Ficou lindo Sara. Parabéns por este e todos os seus projetos.
    Beijos

    ResponderEliminar
  6. Wow, that is so cute, I wish I had one for my pocket money!! I like the colours -- it's like an ice-cream :D

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: