sexta-feira, 3 de maio de 2013

Sobre cintos / About belts




A Always Fashion é uma loja na Rua da Assunção em Lisboa onde cada peça é feita como deve ser. O que mais me fascina são as malas em pele, e no ano passado foi lá que comprei a minha primeira mala em pele, que todos os dias prova ser dinheiro bem gasto.

Há uns meses decidi que roubar os cintos para as calças à minha mãe não era solução e que estava na altura de comprar um cinto para mim, desta vez com a qualidade que queria. Claro que a always fashion foi a minha primeira opção, e não é difícil saber porquê – cintos em pele, feito na hora à minha medida não é algo que se encontre todos os dias. Eu estou muito contente com o meu cinto, e é praticamente o único que utilizo quase todos os dias.

Se tiverem oportunidade, não deixem de dar uma vista de olhos a esta loja, garanto-vos que vale a pena.

AlwaysFashion is a store in Assunção street in Lisbon where each piece is made has it should be. What fascinates me the most in this store is the leather bags and last year I bought there my first leather bag that I love and each day proves to be money well spent.

Some months ago I have decided that stealing my mom’s belts just wasn’t working for me and that I had to buy my own belt, this time with the quality I always wanted.  Of course this store was my first option, and it isn’t hard to understand why – Leather belts, made in the moment to fit your body is not something you find everyday on an ordinary shop. I am very happy with my belt and it’s mostly the only one I use almost every day.

If you have the chance visit this store, I assure you it is well worth it.

Alcagoita

1 comentário:

  1. It looks both sturdy and very delicately made, I'm sure it will stay with you for many years. :)

    BTW, I will finally drag my lazy butt to the post office to try to re-send your package, so hopefully it will arrive this time...

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: