quarta-feira, 12 de junho de 2013

From Vita with love



A Vita enviou-me esta embalagem adorável cheia de coisas fantásticas – desculpem não conseguir mostrar aqui todas – e para mim foi incrível receber esta encomenda tão especial.
Sabem aqueles dias em que acordamos, temos um dia terrível e quando chegamos a casa temos uma surpresa maravilhosa no correio? Pois bem, este foi um dia assim – um dia que acabou da melhor maneira com uma surpresa que parecia não ter fim. Quão espectacular é ter um dia assim? (:

Obrigada Vita!

The lovely Vita sent me this adorable package full of amazing things – sorry I cannot show you all – and for me it was amazing to receive it. Do you know, those days when you just wake up, have a terrible day, then go home and you have an amazing surprise in the mail? Well, that was a day like that – just an amazing end of the day with an amazing surprise that just didn’t seemed to end. How amazing it is to have a day like that? (:

Thank you Vita!


Alcagoita

1 comentário:

  1. I'm glad you like the package :) BTW, I'll be taking the mirror you sent me before to Tokyo with me, it's really handy and pretty, so I decided to pack it instead of my other pocket mirrors ;).

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: