sexta-feira, 23 de agosto de 2013

Manta de Crochet / Crochet blanket




Com 600 gramas, muita cor para fazer lembrar o bom tempo, e muito “made with love”, esta é a minha primeira manta em crochet (leia-se, terminada!). Foi literalmente a minha terapia dos últimos meses, e será com certeza um conforto nos meses que se seguem, quando a brisa começar a esfriar e apetecer aninhar no sofá.

With 600 grams, many colors to remind me of Spring and Summer and a lot of “made with love”, this is my first crochet blanket (at least, the first one that I’ve finished!). it was literally like therapy to me, and I’m sure it will come as great comfort in the next months, when the breeze will turn a little bit colder and the only thing you want is to snuggle in the couch.

Alcagoita


3 comentários:

Please tell me what you think! *(: