segunda-feira, 16 de setembro de 2013

A tal blusa de crochet/ That crochet blouse




Esta foi a blusa de crochet que comecei a fazer para mim. Contudo, não me gostava muito de ver com ela, acho que não me caia exactamente como queria. Quando a viu, a R. gostou muito e perguntou-me se lhe fazia uma igual. Eu disse-lhe para experimentar a minha e… ficava-lhe perfeita! Parecia que tinha sido feita para ela e disse logo que lha dava. E pronto é ela na foto, com a sua blusa de crochet que lhe fica impecável (:
Para fazer este blusa utilizei este modelo.

This was the crochet blouse I originally made for myself. However, I didn’t liked to see me with it very much, I don’t think it fitted exactly the way I wanted. When R. saw it she loved it and asked me to make one for her so I asked her if she would like to try mine to see if it fitted her. And it did, like a glove she looked amazing with it so I said right away I would give her mine. And that is her in the photos, with the crochet blouse that looks so good on her! (:
To make this blouse I used this model.


Alcagoita

2 comentários:

  1. Wow, it really looks great on her! You're super good at crocheting, the pattern is so even and neat!

    ResponderEliminar
  2. Taum giraaaa, quero uma!

    Bj
    Isa

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: