quarta-feira, 9 de outubro de 2013

Philippa Rice

Há uns meses atrás descobri as ilustrações da Philippa Rice e fiquei apaixonada.

A couple of months ago I found the illustrations of Philippa Rice and immediately feel in love.



Spots


Eu e o M. comprámos uma cópia da mini-bd “Soppy” há uns meses, as ilustrações são excelentes (acho que na realidade ficámos contentes por ver outras pessoas a fazerem exactamente as mesmas maluquices que nós – é bom saber que não somos os únicos loucos com estas pancadas). A Philippa foi uma querida e ainda enviou um Postal com uma das suas personagens, o Colin.

Me and M. bought a copy of the mini-comic “Soppy” a couple of months back, the illustrations are excellent (actually I think we were just glad to find someone with the same type of crazy has ours!). Philippa was a sweetie and sent us along with the comic a postcard with her character, Colin.




Uma das minhas coisas favoritas são as suas animações com estes bonecos em crochet.

One of my favorite things are her animations with these crochet friends.




A Philippa tem uma loja, e podem encontrar os seus trabalhos aquiaqui e aqui

Philippa has an amazing store, and you can find her work here, here and here

3 comentários:

  1. So so sweet -- thank you for sharing! I think a lot of your lovely crafts would pair up beautifully with hers :)

    ResponderEliminar
  2. Ooooh, I love the gifs! What a unique style, and sooo cute! Thank you very much for sharing this <3

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: