quarta-feira, 29 de janeiro de 2014

The blouse/ A blusa




I am finally showing you the result of my first blouse. Even though I know all the mistakes I’ve made and I can see them in every photo I’m still quite pleased with it. I’ve used it a lot lately; it is warm and comfortable so I’m satisfied. I usually wear it with the cowl my mom made me last year like you see in the pictures.

I’ve used needles 6 and 8 to make it.

Finalmente estou a mostrar-vos o resultado da minha primeira blusa. Apesar de saber de cor todos os erros que fiz e de os conseguir identificar nas fotos devo dizer que estou bastante satisfeita com ela e tenho-a usado muito ultimamente; é quente e confortável por isso não poderia estar mais contente. Normalmente uso-a com a gola que a minha mãe me fez o ano passado, como se vê nas fotos.


Utilizei agulhas 6 e 8 para a fazer.




1 comentário:

  1. Wow,it looks so neat and warm, the wool has great color too!

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: