quarta-feira, 26 de fevereiro de 2014

The first film/O primeiro rolo




My first film of the konstruktor camera turned out “awful” – I say “awful” because I like the result. The reason why the photos look like this is entire my fault – you see, being a self-learner this once happened to me – the film was misplaced in the camera but what I was really worried about was the fact that it might be badly assembled, which doesn’t look the case. Funny enough, when I showed the photos to a friend he also said he liked the result – we like to see ourselves, but sometimes we don’t like to be seen - sometimes the blurred reminder is just what we need.


O meu primeiro rolo da konstruktor ficou “horrível” – e digo “horrível” porque eu até gostei do resultado. As fotos ficaram assim inteiramente por culpa minha – é que ao aprender tudo sozinha, acabo por cometer alguns erros, entre eles colocar mal o filme na camara (o que deu este lindo resultado). O que mais me preocupava era ver se havia alguma coisa mal montada que deixa-se entrar luz mas por enquanto parece-me tudo bem. Achei piada quando mostrei as fotos a um amigo meu e ele também disse que até gostou do resultado – apesar de gostarmos de nos vermos nas fotos, por vezes não gostamos de ser vistos – nestes casos, a imagem distorcida é o suficiente para nos conseguirmos lembrar.


2 comentários:

  1. It actually looks kind of intentional. :) Still, wonderful job assembling the whole thing!

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: