quarta-feira, 26 de março de 2014





It is no secret I am a big fan of Rosários4 Re-Use so when the time came to start thinking about a bag for the konstrukor I immediately knew I wanted to work with this one. The challenge was to make it fit the konstruktor like I did withmy Diana mini but that was no easy task and after several tries I decided I would leave that idea and work in a simple bag where I could carry the camera and maybe film.
So this is the final result – Rosários4 Re-Use +  fabric granny Ilda gave me years ago (I can’t get tired of this vintage prints). It is practical and I can use it inside my regular bag or in the shoulder. Next on the to do list is the camera strap and I think it’s all done.


Não é segredo nenhum que sou uma fã incondicional da linha Rosários4 Re-Use por isso quando chegou a hora de fazer uma mala para a konstruktor imediatamente percebi que queria trabalhar com este fio. O desafio aqui era fazer com que a bolsa fica-se justa à maquina, como fiz com a Dianamini mas tal levantou demasiados problemas por isso passadas algumas tentativas decidi fazer uma bolsa normal onde conseguisse levar a câmara e alguns rolos.

Portanto, este é o resultado final – Rosários4 Re-Use + tecido que a avó Ilda me deu há uns anos atrás (não me consigo cansar deste padrão). A bolsa é muito prática e consigo utilizá-la dentro da minha mala normal ou ao ombro. A seguir na lista está a fita para por ao pescoço e fica tudo feito.



1 comentário:

  1. Wow, so nice! I would never have thought of a knitted/crocheted camera bag, but it's actually a really good idea!

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: