sexta-feira, 16 de janeiro de 2015

A manta da mãe / My mother’s blanket





Demorou algum tempo a fazer mas é simplesmente perfeita. A minha mãe fez-me esta manda e como devem imaginar é a minha favorita. Ando a usá-la há quase um ano e continua a trazer-me uma enorme sensação de conforto.

Tem dois tons de verde, uma das minhas cores favoritas, e no interior está forrada com uma flanela muito suave.

It took a while to be done but it’s just perfect. My mom made me this blanket and you can guess it is my favorite. I have been using it for almost a year and always it brings me great confort.


It has two shades of green, one of my favorite colors and the inside is covered with a very soft flannel fabric. 

2 comentários:

  1. Wow! My mum made me a blankter before as well and I love it dearly too, mums are simply the best. :)

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: