sexta-feira, 30 de janeiro de 2015

Cinzento e Amarelo / Grey & Yellow





Feitas. Com o frio a apertar e bem foram uma boa adição ao meu guarda-roupa.

Fui inventando o padrão conforme fui fazendo. Bem sei que não é a coisa mais complexa do mundo mas ainda assim deu-me trabalho porque não estou habituada a trabalhar com mais de uma cor.

Da lã que usei já falei aqui.


Done. With the cold coming around it was a good addition to my wardrobe.

I invented the patter while I was doing it. Now I know it’s not the most complex thing in the world however it gave some work since I’m not used to work with more than one color.


I’ve talked here about the wool I used.



1 comentário:

  1. Wow, so lovely! And you took a photo of them in the best possible place! <3

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: