domingo, 22 de março de 2015

Sobre tecnologia / About technology



Estou sem computador.

Era uma coisa que já se espera com a quantidade de erros que me estava a dar mas a verdade é que acho que a última vez que fiquei sem computador foi há mais de 10 anos (eu sei, eu sei, geração y certo?)

O computador não é uma coisa que me faça muita falta - já me chega as horas que passo no trabalho agarrada a um ecrã e a dependência que se foi criando ao longo dos anos do telemóvel. A única coisa que me irrita é não conseguir vir escrever ao blog tanto quanto queria e com as despesas que se avizinham não me cheira que vá comprar um nos próximos tempos.


I am without a computer.

It was a thing I was quite expecting, with the amount of errors I was getting but the truth is I haven’t been without a computer for… 10 years (I know, I know, generation Y right?)

I must admit I don’t miss a computer that much – honestly, the amount of hours I spend in front of a computer at work are quite enough and I still hate the dependence I have created over my smartphone. The only thing that annoys me is the fact that I can’t come here and write as often as I like and with the expenses I will have I am sure I won’t be buying a computer 





1 comentário:

  1. I'm sorry to hear that your computer gave up. :( Though I also know what you mean, these days I usually leave my laptop in the lab overnight, since I'm sick of staring at it most of the day.

    ResponderEliminar

Please tell me what you think! *(: